Draft: Jan. 26, 2010

jag vill befinna mig på något ställe där möjligheterna inte är begränsade.
inte ett ställe där man ställer sig på torget och känner igen alla människor som passerar.
inte ett ställe där folk klär ner sig för att gå förbi osedda och anonyma. där folk gör
det som förväntas av dem och inget mer.


just nu behöver jag vara på en plats där oväntade saker är det väntade och där människorna
jag möter på torget inspirerar mig till att bli den bästa jag kan vara.


har tillbringat tre år på en skola som inte har levt upp till mina förväntningar
eller utmanat min kreativitet.
där många går i samma mönster varje dag och nöjer sig med att inte bli utmanade för att
kunna prestera sitt bästa.
ingenting ont om det, men det är ingeting för mig.


jag är redo för förändring nu.

Kommentarer
Postat av: pontus

kör hårt min kära! bara du vill så kan du! <3

2010-01-26 @ 18:50:06
URL: http://pontusauren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hatar att du har rätt tyra. du inspirerar mig till att våga. har du några galna after-schoolplaner?

2010-01-26 @ 19:46:30
Postat av: Jona

glömde skriva mitt namn

2010-01-26 @ 19:49:27
URL: http://jonnatalarut.blogg.se/
Postat av: Jona

Paris, tyra! Paris. Det är ju helt fantastiskt. Jag vill inte lägga mig i ditt livs största beslut men jag tror inte att du hade ångrat dig.

Men sen är ju inte fotoskolor heller helt fel. Det är säkert skitkul att läsa foto om man har en ordentlig lärare... :)



Om jag bara själv visste. Jag har ingen aning. Jag har verkligen ingen aning. Känns tryggt måste jag säga.. haha. Vill nog bara komma ifrån skolan atm.

2010-01-26 @ 21:35:01
URL: http://jonnatalarut.blogg.se/
Postat av: hanna

jag är SÅ med dig! har gått runt i mina skor och slitna t-shirts här nu i flera veckor och bara väntat på förändring! snackat om att flytta, men mitt förbannade knä håller mig tillbaka. jag vill till en ny stad, nya gator, nya människor och nya leenden. ny energi. för den energi som tycks vara här suger bara mer ur mig än den ger.

2010-01-31 @ 21:42:24
URL: http://gockas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0