MY HAPPY BIRTHDAY

 

Finfin uppvaktning på morgonen, massor av underbara presenter. Vidare till skolan en stund, fick en film av Camper med klipp på mig i väldigt fult tillstånd, TACK! Skrattade så jag grät.

 

Efter skolan blev jag upphämtad och vi körde mot malmö, mötte upp per och jeanette och bowlade - jag var kung.
Pappa hade fixat en våning högst upp i turning torso där vi drack champange och mös innan vi åkte till elysée och åt tills jag bara ville lägga mig ner och aldrig mer prata. GOTT VAR DET.

 

Åkte tillbaka till våningen sen och jag somnade nästan bums och har nog aldrig sovit så gott. Drog mig upp och vidare för att äta en frukost jag kan stå mig på tills imorgon.

 

Åh, tack för världens bästa födelsedag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0