KINA - DAG 10
























Dagen började med supergod frukost på hotellet och sen packa in alla väskorna i bilen (Lilla Andy fick verkligen pressa in dem, åh vad jag tycker han är söt, allt han gör blir liksom lite fel) för att sen åka vidare till Lisa för att sen åka till några fabriker.

Nu var det mycket varmare (men svinkallt inne på fabrikerna) och man kände våren i luften. Vi stannade till på ett departmentstore för att kolla in och shoppa småsaker, typiska kinesiska saker. Mysigt.

 

Vi åkte tillbaka till kontoret och fortsatte fixa och efter lunchen på Pizza Hut kom Lisas nanny med hennes bebis Boi. Vilken bebis, det saknades bara en motorcykel, han var en riktig knutte. Nuss.

 

Vid klockan fem fick vi skjuts till flygplatsen och tog sen flyget till Hong Kong. När vi landade och fick tag i en taxi och började köra in mot stan började bilen svänga ganska kraftigt sida till sida. Chauffören gick ut och kollade däcken och konstaterade att det var för lite luft i en av däcken. Kör lite långsammare, bad vi. Okej sa han och körde vidare på motorvägen med full trafik i 120.

 

Vi kom fram till vårt hotell som var helt underbart och bestämde oss för att gå ner i baren för att ta en drink innan vi gick och la oss. Jag drack en cosmopolitan och sov så otroligt gott när jag gick och la mig.

 

(VILKEN OTROLIGT ROLIG OCH GIVANDE TEXT DU SKREV DENNA GÅNGEN TYRA!!!! TACK JAG VET.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0