OLD FRIENDS

me today

 

studenten närmar sig och flera gånger i veckan får jag frågor om vad jag önskar mig i studentpresent från diverse släktingar och vänner.

inte visste jag att önska sig något skulle vara så ångestframkallande. jag behöver ingenting. faktiskt. det finns heller ingenting som jag har gått och längtat efter att få.
ge mig en garanterat fin och varm sommar med många asgarv så är jag nöjd. men det är ju iofs svårt att slå in i presentpapper och ge bort bara sådär.

 

på tal om sommar har jag redan börjat mysa i förväg. i mitt huvud ser jag hur jag bjuder över ett antal fina människor, bor i mormor och morfars stuga och grillar/tittar på film/pratar barnförbjudet hela natten och lägger ut massor av madrasser på golvet och sover i en stor hög tills vi vaknar och äter pannkakor och gårdagens godis till frukost.


 

 


Kommentarer
Postat av: julia

åh jag vill komma

2010-05-05 @ 17:45:07
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0