JULIA OCH JAG

my picture

 

spinning igår, spinning idag. känner stark hatkärlek till den träningsformen alltså. inget kan vara så in i helvetes mosters gamla kofta- tråkigt samtidigt som få sätt att träna kan vara så pepp och kul.

 

imorgon ska jag på ansiktsbehandling, idag var jag på en annan sorts behandling. lyxen att ta hand om sig själv, på riktigt, ibland.

efter det blir det mys i borstahusen några dagar. cirkus cirkör och lite sånt där jättebra.

 

åh, jag vill få liv i denna bloggen igen alltså. vet inte hur dock... några tips?


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha

tur att du är snygg eftersom jag ser ut som ett moooongo

2011-04-28 @ 09:01:14
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: Melwa

Har du någon favoritbok skriven av en japansk författare? Det ser jag gärna ett inlägg om! :)

2011-04-28 @ 10:31:59
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag gissar att du har en hel drös med bilder som är värda att visa omvärlden! Tycker alla dina bilder är så fina.

2011-04-28 @ 18:20:45
URL: http://sawiz.blogspot.com
Postat av: Lillamylillao

Hittade din blogg för ett tag sedan och har varit intressant att läsa. Du skriver så bra, och öppenhjärtigt, dina foton är supervackra, både de du tar själv o hittar.

MEn ibland så måste livet och känslorna få gå före. En blogg är bara en blogg. Vad det verkar sen Tokyo så låter det som att du är inne i en förändringsfas.



Det är ofta bra att bara låta det få hända. Kanske är det en timeout från bloggandet du behöver? Bara vara Tyra, inte tyraelvira. Leva lite bara för sig själv, utan att känna press för att skriva bra(som du ju gör) eller lämna ut saker om dig själv.

Jag känner ju inte dig, utan talar såklart från egen erfarenhet och egna tankar.

Och jag har känt igen mig i många av dina inlägg.



För mig startade något när jag backpackade ensam genom indien, nepal o thailand för 3 r sedan, och de förändringarna behövde få ta sin tid, och min energi.



En blogg kan vara kul, helt underbar att läsa/skriva/göra. MEn det är inte ens eget liv och kan aldrig vara det.



Så jag vet inte hur du ska göra, och jag kommer sakna dina inlägg om du gör det - men fråga dig själv om du faktiskt kanske behöver en uttalad paus.

Eller från andra saker i ditt liv som jag inte vet ngt om.

Fråga dig själv vad du verkligen behöver, och känn efter. :) Så kommer vad det än är ordna sig till det bästa. Det är jag övertygad om.



Blev lite luddigt det här... men förhoppningsvis får du ngt ur det. Lycka till! Med vad som än blir!

2011-04-30 @ 12:00:27
Postat av: Dani

Du kommer iaf få liv i bloggen när du är i Tokyo igen!

2011-04-30 @ 19:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0