TIGRRR

 

 

tyra, 19år, blev ikväll så fruktansvärt rädd. en kombination av skräckfilm (och jag har ändå sett fruktansvärt många skräckfilmer), stormen utanför, knackningarna mot huset som träden utanför orsakade och risken för att strömmen skulle gå precis när som helst gjorde att jag sprang upp till mamma som låg och läste i sängen.

 

fan, jag blir ju nästan aldrig skrämd av sånt. eller jo, jag blir dock alltid skiträdd men jag tar itu med det och går och lägger mig istället.

 

haha. jag tror jag börjar gå bakåt i utvecklingen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mirna

Vad såg du för film då? Fiskar efter lite skräckfilmstips :)

2011-04-08 @ 21:32:12
Postat av: Dani

Klart du gör, du är ju fan tillsammans med mig.. haha ;)

2011-04-10 @ 18:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0