1 2 3

 

 

bild 1,2 unknown, bild 3 mitt nylle

 

det har varit många jordbävningar på sista tiden. har vaknat flera nätter i rad av att jag blivit skakad ur sängen. inatt var ett undantag, sov som en liten bebis och vaknade som tur var av väckarklockan som slog 11, annars hade jag kunnat sova tills det var dags att äta kvällsmat.

 

drog mig in till ett postkontor för att posta ett paket. gick under ett genomskinligt paraply på blöta gator.

när jag skulle åka hem och tåget kom in på perrongen så gick inga människor ur tåget, inga alls. och det var proppfullt. så jag och två tanter, en fjunig pubertetspojke och en man i kostym och portfölj fick ta ett djupt andetag och trycka oss in på de få cm som blev över (som egentligen inte existerade) och snällt stå med våra ansikten tryckta upp mot dörren.

nu ska jag gå upp en trappa för att hänga med emilia. det blir film och sushi i myskläder. perfekt.


Kommentarer
Postat av: melwa

hemskt att inte kunna sova. och blä för att tryckas in i tunnelbanan sådär, inte kul alls.

(men det du skriver på din blogg låter ändå alltid mysigt på något speciellt sätt.)

2011-08-03 @ 16:23:23
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/
Postat av: Olivia

åh vad jag älskar bilden överst!

2011-08-04 @ 10:30:41
URL: http://fashionisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0