FIRST DAY AT SCHOOL





har som sagt haft sommarlov i tre veckor vilket har betytt
att det gjorts nada på pluggfronten.

men idag var det första dagen i skolan. vaknade med grus i
ögonen och tunga ben ungefär sex timmar tidigare än vad
jag har vaknat under lovet. drog iväg till skolan i ösregn
under ett risigt paraply och i mina dr.martens.
på lektionerna satt de flesta som fågelholkar och vissa
somnade till och med till.
men det var inte så farligt som jag trodde,
kommer snartkomma in i de gamla vanliga rutinerna igen.

kände att jag behövde lite pluggpepp så jag köpte lite nytt.
pennor, block och en mapp. jag är en sån nörd, jag kan ägna
timmar i bokhandlar.
inhandlade även en chockrosa yogamatta som luktar badboll.

kom hem från skolan, kände efter hur det kändes att plugga
lite - kändesinge vidare men fick lite gjort.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gott det ser ut på första bilden där!

2011-08-22 @ 14:30:20
Postat av: Alexandra

Aww, vad snygga saker (:

2011-08-31 @ 15:52:25
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0