HENTAI

 

my pictures

 

i en liten, liten klubb belägen under den älskade baren beat café, hölls en födelsedagsfest i lördags.

stället var litet, mörkt, kronor i taket, hade klibbigt golv, toaletten var ner klottrad, det spelades familjen och SMK, folk var utklädda och skrattade högt.

träffade massor av nya människor.

det kom bland annat fram en engelsman och började småprata.

efter ett tag kom frågan;

han : so, may i ask you how old you are?

jag : well, i’m 19 years old.

han : what!!! with a body like yours?! 19??

jag = stod tyst och undrade stilla om det var en komplimang eller förolämpning, log lite krystat och dansade iväg lite smått.

vinglade hem klockan fyra på morgonen och satt på varm trottoar och försökte förgäves locka till mig några morgonpigga katter.

kröp sen ner med trötta fötter i sängen bredvid daniel.

fin lördag.


Kommentarer
Postat av: Lina

alltså, jag vet inte vad jag ska skriva.

jag är nästintill besatt av Japan, och att du är nitton år och har flyttat dit är... stort. det ger mig hopp om att, en dag, kanske jag också kommer göra det. alla dina bilder ser så otroligt fina ut. åh

2011-08-16 @ 16:19:56
URL: http://killamangiro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0