INSIDIOUS



jag såg skräckfilmen Insidious tillsammans med daniel för ett tag sedan. det var nog den värsta jag har sett och jag har ändå sett i princip allt i skräckfilmsväg.

genom hela filmen låg jag med en filt över huvudet OCH kisade.

klockan sex på morgonen efter filmen vaknade jag av daniel som låg och luftboxades och argumenterade med någon i sin mardröm.

 

sen den filmen känns allt annat blekt i jämförelse. är det någon som kikar in här på min blogg som har något tips på någon riktigt bra skräckis?

 

手伝って下さい!


Kommentarer
Postat av: Camper

Jag tyckte den var mega dålig! :O Eller okej, inte mega dålig. Men ganska kass, inte alls läskig. Jag började till och med skratta vid ett tillfälle (När han geta-jäveln med eld i ansiktet skulle gå mot dom och det blev en close-up på hans hovar. Det såg så overkligt ut att skratta. :) ) Det skulle kunna vara så att jag hade för höga förväntningar, eftersom att både du och Emme hade börjat gråta till den. Hur som helst. Saknar dig, jättemycket. KRAM KRAAAAMMMm!!!! <3

2011-08-19 @ 17:38:07
Postat av: Emma

atrocious och grave encounters. ville nästan inte fortsätta leva efter dessa, haha. jag blir alltid skiträdd av sånna filmer där de springer runt själva med en kamera (typ blair witch project)

2011-08-20 @ 13:34:16
URL: http://msfriskylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0