YUM YUM

 

 

imorse var jag och handlade lite mysiga matvaror inför resten av veckan. när jag kom hem ikväll ställde jag mig med glädje och lagade den godaste middagen jag ätit på länge.

jag använde mig av aubergine, morötter, paprika, lök, vitlök, massor av goda kryddor och såser och krossade tomater.

detta underbara åt jag med lite pasta, tofu och körsbärstomater. det blev massor över och jag längtar redan tills imorgon vid lunchtid. (tönt

 

nu ska jag lägga mig och kolla på en national geographic’s dokumentär om australiens farligaste fängelse. (nörd)


Kommentarer
Postat av: INGEBORG

YUMYUMYUM. Det så jammen godt ut! Du er flink som lager mat selv.

2011-08-03 @ 05:25:44
URL: http://www.blogbyi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0