I WON'T ASK FOR MUCH









my pictures

världens längsta dag.
igårkväll däckade jag stenhårt klockan tio på
kvällen. ont överallt och helt slut. klockan tolv
tyckte de asiatiska brudarna i huset att det var en bra
idé att sätta sig i köket och titta på tv (min säng är precis
där tvn är, en papperstunn vägg mellan bara).
men det har hänt förr. men sen bestämmer sig en
kille i huset FÖR ATT TA FRAM SIN GITARR
OCH BÖRJA SPELA OCH SJUNGA OCH ALLA SJÖNG
MED OCH DE SLUTADE ALDRIG.

slumrade till. klockan halv två på natten
vaknade jag till igen och då höll de fortfarande
på. fast jag befann mig i ett märkligt mellanläge
mellan sömn och vara medveten.
så jag får för mig att det är en jättebra idé att
slänga kudden och vattenflaskan i väggen.
OCH skrika x antal svordomar på svenska.

sen minns jag inget mer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Att inte få sova ifred är Det Värsta som finns!!

2011-12-17 @ 19:06:54
URL: http://littlesnowfox.blogspot.com
Postat av: Jun-ji

WHOA! >____<



Btw, vad för sorts kamera använder du? Du tar alltid så otroligt vackra bilder!

2011-12-23 @ 01:21:42
URL: http://nemuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0