IKEA





de flesta av oss har drabbats av extrem hemlängtan
just nu. längtar efter mat som går att hitta i sverige,
som keso, våfflor, mackor, potatis och lösgodis.
längtar efter vänner och familjen. få ligga i en soffa
och bara mysa. titta på tv utan att alltid behöva titta
på antingen någon hysterisk tv-show eller ett matprogram
där alla skriker för att det är åh så gott.
få krama om pojkvänner eller andra man har längtat
efter. krama om vännerna hårt och höra hur de har haft det.

mitt i allt det hopplösa så tog vi beslutet att åka
till IKEA. satt och åt lunch i några timmar för att sen
leta upp den mysigaste soffan. jag hade inte suttit i en
riktig soffa på snart åtta månader så jag slog till och
tog mig en liten lur.
köpte knäckebröd, skorpor, pepparkakor och ljus med
mig hem.

vilken himla välbehövlig fredag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var Ikea-maten lika värdig i Japan som Sverige? :) Lika billigt?

2011-12-10 @ 21:08:29
URL: http://littlesnowfox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0