BRA

 

 

helgen har varit så bra. i fredags var det födelsedagsfirande så det samlades massor av människor på en izakaya. och så drack vi. massor.

sen vinglade vi vidare till ytterligare ett ställe. en gång under kvällen vände jag mig om för att titta lite på daniel, då satt där en japanska bredvid honom som fick syn på mig och skrek KAAAWAAAAAIIIIIII.

jag vände mig om direkt i chock.

(hur är det meningen att man ska reagera på det?)

 

sen vinglade jag mig hem med daniel. minns inte allt för mycket, men minns att jag skrattade väldigt mycket genom hela kvällen i alla fall.

 

har i princip bara spenderat min helg tillsammans med daniel och skrattat hela tiden.

 

fy fan vad bra.


Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha! kawaii-grejen hände mig också när jag var i tokyo. Jag blev även fotad av några tjejer som kom fram och skrek "we love you!! you are so pretty!!". Det var nog mitt mest ego-ögonblick i livet :D



Men vänta du bara, rätt vad det är så kommer någon att fråga om du vill vara modell. Min kompis flyttade till Tokyo och det hände typ alla västerlänningar han kände.

2011-02-28 @ 14:50:56
URL: http://linnistaden.blogs.se
Postat av: karla

haha! nej hur reagerar man på det, men glad blir man väl kanske inombords? ;)

2011-02-28 @ 20:53:38
URL: http://hushprettybabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0