VAR ÄR MIN ORK

fan alltså. denna tröttheten. den förföljer mig och det finns absolut ingenting jag kan göra åt det. livet är i vägen.

 

kom i alla fall ungefär nyss innanför dörren(ca 22.20 här nu). skola idag som vanligt, det flöt för omväxlings skull

på ganska bra. jag kände att jag kom över en tröskel jag kämpar med tidigare.

men imorgon kommer jag vara lika lost igen.

 

efter skolan tog daniel med mig till en del av tokyo som jag nu glömt vad den heter. det är i alla fall där en kopia(dock mycket mindre) av frihetsgudinnan finns och det är även där rainbowbridge ligger.

har tillbringat hela dagen där, fan, det var så bra. så himla värd dag alltså.

 

har nyss slängt i mig en bento och nu vill jag bara sova. men nej. först plugg. FAN OCKSÅ.

 

var är orken.


Kommentarer
Postat av: karla

vad pluggar du för något?

2011-02-02 @ 16:32:48
URL: http://hushprettybabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0