JUST DO WHAT I SAID

nom nom.

 

 

har haft en så jäkla fin dag idag.

på alla vis. inte för att någonting speciellt har hänt direkt.

men mest för att;

 

. när jag stod i köket och hällde upp mina flingor kom det upp en kille jag inte sett här förut bakom mig och hälsade.

han är från paris.

han skrattade när jag sa att nej jag har inte vågat mig upp på taket för att tvätta än trots att jag har bott här i tre veckor.

 

. lärde känna en tjej som bor här, också från sverige. jättegullig. hon heter engla.

 

. jag har städat rummet. inte för att det är en stor grej. men det blev fint och jag har helt plötsligt mer utrymme att hänga mina klänningar och nu vet jag vart jag faktiskt har mina viktiga papper. bra.

 

. jag slängde på mig lite kläder och bara gick omkring i området där jag bor. länge. sen spenderade jag lång tid i en mataffär. gick runt och klämde på alla konstiga grejer. som det där inplastade slajmiga, grå- och svart prickiga grejen eller den illröda bläckfisken.

 

. lärde mig hur spisen fungerade.

 

. sist men inte minst så har jag tvättat uppe på taket. och herrejisses vad fint det var där. man har världens utsikt. när jag går upp igen för att hämta tvätten så lovar jag att knäppa några bilder så att ni kan få se.


Kommentarer
Postat av: idah

Fin blogg! :)

2011-01-23 @ 12:13:28
Postat av: Stjärnmullvad

Den typen av dagar är bäst.

2011-01-29 @ 19:49:46
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: molly

vad fint med utsikt när man tvättar. för det är ju nästan världens tråkigaste syssla

2011-01-30 @ 11:36:09
URL: http://whiteblankpage.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0