FINT

 

 

src unknown

 

hej alla fina.

ni får förlåta mig för en totalt usel uppdatering. eller jag tänker egentligen inte be om ursäkt, det var precis vad jag behövde.

 

jag är fortfarande kvar i sverige, med lite kortare hår och lite lättare hjärta.

 

skolan börjar den sjätte april. jag kommer inte vara där då. med alla mina fina klasskamrater.

 

jag planerar att åka ner i maj istället, kommer bli lite annorlunda med skolan men jag vet att det kommer vara den absolut bästa lösningen, på alla plan.

 

dessa veckorna som jag befunnit mig här i sverige har varit grymt konstiga. allt från att jag har haft grov ångest och varit nästan apatisk. till att bli mer hoppfull till att allt ska raseras igen.

sen kom daniel ner över en helg och vi hade det så fruktansvärt fint.

åh, blir glad bara jag tänker på det. efter det har det känts bättre.

han åker tillbaka till tokyo redan på lördag, kommer sakna honom så oerhört. men väldigt fint att ha sin man på det ställe man längtar jättemycket efter att få komma tillbaka till iofs.

 

puss


Kommentarer
Postat av: B.

Hold on and it'll be all good :)

2011-03-31 @ 08:44:40
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: adelinn

åh, är så glad för din skulle att du hittat daniel. DU ÄR VÄRD DET BÄSTA TYRA.

2011-03-31 @ 16:44:34
URL: http://adelinn.blogg.se/
Postat av: karla

hoppas det blir bättre och att allt ordnar sig väldigt snart :)

2011-04-02 @ 20:29:08
URL: http://hushprettybabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0