HELLO

 

 

my pictures

 

sov tolv timmar inatt. det behövdes verkligen kan jag säga.

vaknade klockan tolv på förmiddagen och fick lite bråttom då jag skulle möta emma för att käka lunch.

mötte henne och sam vid shin-okubo stationen. shit vad glad jag var över att se dem. kramade dem långt om länge och sen gick vi mot ett ställe för att käka.

satt och pratade i säkert några timmar om allt som har med skolan att göra.

(oh, just när jag skriver detta så gick det förbi en hachiko-vovve utanför fönstret.)

 

efter det vandrade vi runt i shinjuku i ett par timmar. i en affär där allt kostar ca 25kr styck hittade jag en kopp och två korgar som jag inte kunde leva utan.

 

dessutom hittade jag de överhajpade virkade shortsen på H&M som inte ens fanns att få tag på några timmar efter releasen i sverige.

och där fanns dessutom massor av dem.. kanske inte så himla märkligt då det finns bra mycket mer, och sötare, saker att hitta överallt annars här i tokyo.

men de sakerna passar ju inte mig, så de fick hänga med ändå.

 

nu är jag på mitt rum(mitt STÄDADE rum) och bara myser. orkade inte hitta på något ikväll, sparar istället det till imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lise

Elsker den shortsen! Lovelove.

2011-05-13 @ 16:52:08
URL: http://lissis.blogg.no
Postat av: Lorena

söt bild med djuren och shortsen=) du, du skulle inte kunna tänka dig att köpa ett par till mig också? de fina hm shortsen alltså? Säg till om du tycker det är en konstig fråga ;)

2011-05-13 @ 18:29:20
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Fröjda

Åh fina fina fina shorts!

2011-05-14 @ 18:53:05
URL: http://frojdfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0