WE DON'T KNOW













my pictures

lite bilder från mina senaste dagar. har ju haft mamma
och lillebror på besök. det har varit en så himla brabra
vecka på alla sätt. och när man tvingas koppla bort allt
som har med skola att göra för att hitta på andra saker så
kommer den där fantastiska känslan tillbaka - tokyo liksom.
här bor jag. det finns mycket här jag inte orkar med ibland,
men det finns så mycket helt otroligt som man glömmer
bort lite när man är upptagen med annat.
nu ska det njutas.

Kommentarer
Postat av: Ada

Den första men speciellt den andra bilden är jättevacker. Och det är du med :) Jag så sjukt avundsjuk på dig som får bo i Japan.

Ha det bra

ada

2011-11-24 @ 18:31:38
URL: http://genomtunnatyger.tumblr.com
Postat av: sassa

Hej Tyra!

Käre nån jag trodde det var Per som gick med Lotta. Oj vad Axel är lik honom! Hoppas vi ses i jul! Sköt om dig!

Kram Sassa

2011-11-24 @ 21:04:01
Postat av: Melwa

Jag får nog faktiskt säga att jag också hemskt gärna skulle vilja bo i Japan. Jag måste verkligen flytta dit någon gång i framtiden, åh. Saknar det landet varje dag.

2011-11-25 @ 10:12:40
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/
Postat av: Per Hallin

tack sassa..! hoppas också se dig till jul... önskar mig feta hörlurar, skatardojjor och en ny bräda..!

2011-11-26 @ 22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0