JAG VILL INTE



source unknown

jag vill inte vakna upp sakta, långsamt slå upp ögonen - mötas
av mörker med knäna uppdragna mot bröstet och
hög puls.
jag vill inte vara uttmattad trots mer än sju timmars sömn.
jag vill inte vara trött hela dagen på grund av någonting
jag drömt.
jag vill inte att det ska gå flera dagar utan att jag känner mig
hungrig. jag vill inte känna tusen nålar i magen och
bröstkorg. jag vill inte vara långt borta.
jag vill inte akta mig. jag vill inte tävla.

jag vill inte.

Kommentarer
Postat av: bloggläsare

<3

2011-10-09 @ 21:07:30
Postat av: B.

Hatar att drömma :( ibland.

2011-10-10 @ 14:24:13
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: Julia

älskar dig

2011-10-11 @ 07:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0