YOU KNOW YOUR YOUTH



me and my dad

träningsvärken som jag går runt med i detta nu är inte
nådig någonstans. det är nätt och jämt så att jag kan resa
mig upp ur sängen. nu när jag äntligen kommit igång
igen så tänker jag inte sluta. (och precis när
jag hade skrivit klart den meningen så knackar
det försiktigt på min dörr, utanför står
fransmannen och säger att jag har fått paket.
LYCKAN. ett stort paket från mormor och morfar med
tidningar, godis och en bok. SÅ UNDERBART.
)

dags för halloween i helgen. ser verkligen framemot det
då jag behöver något annat att tänka på än skolan som
är ovanligt trist för tillfället.

nej nu vill jag inte sitta här och skriva, jag har ju
nya saker att läsa.

Kommentarer
Postat av: adelinn

åh vilken fin bild. söta tyra.

2011-10-24 @ 15:35:27
URL: http://adelinn.blogg.se/
Postat av: Emma

awww fy vad sööt!

2011-10-26 @ 08:03:14
URL: http://msfriskylady.blogg.se/
Postat av: jeanette

fina ni är!

2011-10-26 @ 11:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0