ALL THAT BULLSHIT'S FOR THE BIRDS



me

pluuuuuuugg. det är inte så mycket mer än det
just nu. så ni får ursäkta om det blir lite glest mellan
inläggen här inne.

skypar med min lillebror som sitter och spelar
för fullt på sin nya gitarr. han är så sinnessjukt
duktig för att bara vara tretton år.
som jag saknar vissa saker ibland. som min
lillebror med för lång lugg och stora fötter,
alltid bärandes på en gitarr eller en
skateboard. tex.

som tur är fick jag lite nödvändigheter
- som värktabletter, marabou, couscous, kolasnören
och skvallerblaskor i ett paket ikväll.
då blir syskonlängtan, föräldrarlängtan och
husdjurslängtan lite lättare.

Kommentarer
Postat av: B.

Varför värktabletter? Är de japanska pain killersen sketchy? Eller finns det inte i Japan? :O Åh, herregud, jag vill ha paket!

2011-09-12 @ 19:04:42
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0