TIDEN ORKEN LUSTEN





source unknown

skrivit hela kvällen. skrivit skrivit skrivit. plugga, ytterst lite.

fick papper från skolan med alla mina studieresultat i genomsnitt.
det var löjligt bra, men jag kände ingenting. lite glad. men inte mer.
jag behöver att hösten kommer nu mer än någonsin,
behöver få känna mig bekväm och fri. som jag och
emma sa under lunchen idag, sommaren och hettan här har
gjort oss olyckliga. behöver den friska luften och inte
alltid ha trycket över bröstet.

OCH SÅ BEHÖVER JAG ATT KINESEN UTANFÖR
MITT RUM(kl.23.22) STÄNGER AV SIN JÄVLA HYSTERISKA
MANGA PÅ TV:N SÅ JAG SLIPPER GÅ UT OCH VISA
MINA KARATE-TRICKS.

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Ja, varmen er SYKT overvurdert.

2011-09-05 @ 07:19:02
URL: http://kathleen-bean.blogspot.comt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0