UP







me and ella

en flight på elva timmar kändes som tre. läste ut (läst om) haruki murakami's
norwegian wood och sov. kollade på Up och stortjöt.
landade i ett disigt köpenhamn och möttes av en tårögd mama som sprang in
i mig med en bukett blommor och kramades i en halv evighet.
hann precis med tåget som skulle ta oss hemåt och förundrades att det var så
himla långt mellan varje hållplats.

kom hem och möttes av en lång lillebror, tre loja katter och en förtjust vovve.
har packat upp mina väskor och sovit helt ljuvligt i min mjuka säng. när jag kom
hem så låg det flera paket på sängen vilket visade sig vara böcker - jag känner mig
rikare än någonsin.

övergången har gått förvånande bra och jag hoppas det fortsätter så ett tag till.
nu ska jag mysa ner mig och läsa. perfekt.

Kommentarer
Postat av: Skooooogen

Välkommen hem finaste Tyran! Du har varit saknad <3

2012-04-12 @ 13:25:30
Postat av: B.

Finaste bilderna någonsin!

2012-04-12 @ 20:50:19
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0