SAKURA MY HEART









my pictures


de vita och ljust rosa blommorna fyller öppna ytor ovanför våra
huvuden och bildar ett tak av ljuvt doftande sockervaddsmoln.

mitt älskade hjärtas stad är så fruktansvärt vackert just nu.


om bara ett par dagar så ska jag flytta härifrån. jag trodde att det
skulle kännas jobbigare än vad det faktiskt gör just nu, men det
känns som om det är hanterbart.
(fast varje kväll innan jag somnar känner jag hur hjärtat
brister lite lite grann)

men saker som att få mysa med familjen, träffa mina fina vänner,
andas natur, gosa med djur och sätta igång att skriva ordentligt
känns ganska lockande det med.


balansgång.

Kommentarer
Postat av: Utanlikhet - inte som alla andra

Så jävla vackert.

2012-04-08 @ 13:18:44
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av: Liza

Så fina bilder!!

2012-04-08 @ 14:22:41
URL: http://www.liiitza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0