BLÅ

 
picture found on tumblr

kanske bryr ni er inte alls eller kanske lite grann,
eller är väldigt nyfikna
 
på vad det är jag håller på med.
jag har ju nyss flyttat till öland, för att gå på Skrivarskola.
tycker det känns ganska fantastiskt och trivs väldigt bra
än så länge.
vi får små uppgifter varje dag,
idag fick vi tre minuter på oss att skriva någonting,
vad som helst - med Blå i texten
 
jag knåpade ihop detta;
 

blå

omfamnar mig

lämnar mig aldrig ensam

 

blå

smakar lugnet

jag letat efter

 

blå

vaggar mig till sömns

väcker mig försiktigt

 

blå

ett stormande hav inuti mig

en stilla himmel under mig

 

blå

dina ögon

min värld

 

 

 

hejdå


Kommentarer
Postat av: Utanlikhet - En blogg om känslor.

Så himla fint. Herregud.

Svar: men åh, shit, tack så mycket
tyraelvira.blogg.se

2012-08-27 @ 20:31:33
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0