I ADORED YOU

 
 
 
 all pictues by me ©
 
<3
 
efter en lång och sömnig (frustrerande, underbar, ångestframkallande och ljuvlig)
semester jobbar jag nu min sista vecka. 
på fredag måste jag rusa genom lilla byn och göra ärenden.
sen ska jag stå i köket hela dagen. på lördag blir det stort kalas här hemma nämligen.
kan ni förstå hur häftigt det är att vi har fyllt 20, 40, 50 och 80år i familjen, just i år?
 
annars?
jag drar benen efter mig hemma i stora huset. plockar fram lite kläder, lägger ner
dem i en kasse eller en resväska. bläddrar igenom mina böcker, väljer ut de bästa.
provar mina smycken, tar med mig allihopa. 
trixar med viktiga papper samtidigt som jag i en för tillfället underlig tillvaro försöker
hålla fast huvudet på kroppen. 
gör yoga två gånger om dagen och samlar ihop livet - 
 
på söndag flyttar jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart hamnar du nu?

Svar: öland minsann! vem är du?
tyraelvira.blogg.se

2012-08-15 @ 22:12:15
Postat av: Anastasia

Var var var ska du flytta? Paris? Får bloggen följa med? =)

Svar: jag ska flytta till öland minsann! paris blir det nog till nästa höst :) puss
tyraelvira.blogg.se

2012-08-15 @ 22:23:01
Postat av: Utanlikhet - En blogg om känslor.

Du är så himla vacker.

Svar: men tusen tack, snälla du
tyraelvira.blogg.se

2012-08-19 @ 22:03:24
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0