LÄSER MINA BÖCKER









my pictures

mina senaste dagar har sett ut lite såhär på ett ungefär;
sumoturnering (något av det coolaste jag varit med om), träning varje dag,
däckar klockan tio varje kväll förutom när vi besöker små undangömda restauranger
i shibuya vars atmosfär och mysfaktor får hjärtat att slå snabbare, sitta i skolan
fyra timmar om dagen (låter lite, men det känns som fem timmar för mycket) och
gör inga läxor alls, åker upp på taket här i byggnaden och kollar på utsikten nästan
varje kväll, läser mina böcker, gör min pilates, går runt i staden och bara njuter,
äter god mat, planerar kommande dagar och lär mig om yoga.

har ingen som helst lust att vara i skolan om dagarna. det gör liksom ont i kroppen.
för det är så lite tid kvar här nu. två månader drygt. och jag vill njuta av
varje litet ögonblick och inte sitta och läsa japanska tidningsartiklar tre timmar i sträck.


Kommentarer
Postat av: Lina

Kan du inte ha en frågestund?

Om du går med på det kommer jag ställa cirkus hundra stycken. Om Japan och mod i hjärtat och sådär.



P.S du är finfin.

2012-02-08 @ 14:44:58
Postat av: Liiitza

Tre timmar i sträck?? Jisses....

2012-02-08 @ 17:45:43
URL: http://www.liiitza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0