UNDERBARA FEBRUARI

















my pictures

idag tog jag och emma oss till daikanyama. kan vara världens bästa
ställe ungefär.
det är så befriande annorlunda från många andra platser i tokyo.
här finns ingen neon, inga skrikiga försäljare, ingen dundrande musik
från butikerna. det är litet, det är lugnt, det är ultramodernt blandat med
något så otroligt genuint.

jag tror vi satt i nästan två timmar och åt lunch. vi beställde världens
godaste gnocchi med krabba och världshistoriens godaste(gräddigaste) sås.

vi gick och vi gick och vi gick. jag tror att vi hittade ungefär nio stycken
caféer där vi ska fika inom den närmaste tiden. utöver det gick vi mest
runt och häpnades över att daikanyama är en sån fantastisk plats.

hade jag fått välja, så hade min dröm varit att få bo just i daikanyama
under min tid i tokyo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0