I NEED SOME SLEEP





pictures from tumblr

klockan är runt halv sex på morgonen och jag har varit vaken ett
bra tag. huvudvärk och så en liten ögoninflammation på
det. det är märkligt att vara här. gå från att vara hemma i det
stora huset med massor av mysiga människor och djur
runt omkring sig hela tiden, äta hemmalagad mat, titta på
svensk tv, gå runt i pyjamas hela dagarna och bara mysa
helt enkelt.
men jag älskar att vara tillbaka. men kontrasterna är stora.
det som slår mig mest just nu är att jag är så himla trött på
att dela huset med flera andra. jag avskyr det.
inte folket som bor där, men hela grejen.
att inte kunna strosa runt som man själv vill. och allt därtill.

blä.

nej nu ska jag lägga mig och läsa och förhoppningsvis kunna
somna om ett tag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bor du i ett "guest house"? Är det sakura house?

Trivs du i ditt område?

2012-01-11 @ 12:44:20
URL: http://tokyo-kitsune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0