SNUSK



















my pictures

jag och emma bestämde oss för att åka till akihabara idag.
(också känt som elektronik distriktet)
jag har under mitt år här faktiskt inte varit där förrän idag.
alla gapar när jag säger det, men jag har liksom aldrig haft vägarna
förbi. men idag så.
vi tyckte såklart det var roligast att gå runt i de olika snuskaffärerna
som det finns massor av just där.
när vi väl hade gått in i en och häpnats, förundrats och lagt våra
huvuden på sned så gick vi in i nästa. varje affär med minst tre våningar var.

nu har jag nog sett allt. och även sett sånt jag önskar jag inte sett
och även saker jag inte visste fanns.
vi ägnade även någon halvtimme i en av de stora tidningsaffärerna,
med snuskmanga. det var vi, två utlänningar med stora ögon och
hakorna vid knäskålarna och resten var seriösa män i kostym eller
yngre killar med stora boots som spanade in sortimentet.

på tåget på vägen hem var vi ganska tysta båda två.
konstaterade mest att man får ganska ont i huvudet av för
mycket nya intryck på en och samma eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Lina

"Seriösa män i kostym", heheheh. Åh, kul.

2012-01-17 @ 16:20:53
URL: http://ffunnyffriends.tumblr.com
Postat av: Melwa

Haha, snusk i Japan är verkligen något minst sagt annorlunda. XD

2012-01-17 @ 20:32:18
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0