SJUK

 
 
pictures found on tumblr 
 
jag har blivit så kolossalt jäkla jättesjuk på bara några dagar. 
svullna körtlar i halsen, halsmandlar stora som knytnävar, blixtrande
huvudvärk och hög feber.
igår var jag så dåsig och överallt samtidigt. när jag skulle dra ner min rullgardin
i fönstret blev jag så snurrig att jag var tvungen att luta hela ansiktet mot väggen.
väggen där en tavla jag har målat (i svart kol) hänger. när sen mamma och min
lillebror kom in för att kolla till mig så blev de helt ställda då jag hade skaffat mig
både en svart liten mustach och ett magnifikt unibrown. 
 
nej så här kan det inte fortsätta. åker till sjukhuset imorgon för att försöka reda ut
detta elände så att jag kan få åka till paris på fredag. 

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag är också sjuk, igår morse mådde jag bra, igårkväll och idag är jag död.

2012-07-05 @ 14:18:25
URL: http://hardcoregiraffe.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0