WANDER













my pictures

spenderade flera eftermiddagstimmar i daikanyama häromdagen.
åt pannkakor, pratade om allt och inget och strosade runt.

vårluften ligger och väntar här nu. vet inte vad den väntar på, men
man känner närvaron.

jag är pepp på helgen. förutom det faktum att våra prov börjar nästa
vecka och att det faktumet faktiskt får mig att bli sorgsen i varje del
av min kropp. dels för att det betyder att jag nu verkligen måste lägga
all min vakna tid på att plugga någonting jag numera är totalt ointresserad
av, och dels för att det är SÅ SVÅRT just nu. keigo!`"PÅ€EIRP#(Uor2k.

men. en dag i taget.

Kommentarer
Postat av: Nøve

Keigo er ikke gøy! Lykke til og ganbatte~

2012-03-08 @ 21:31:56
URL: http://tokyonobe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0