ON MY DESK

 
 
 
 
 
 
 
 
 
my pictures

skrivbordet i mitt rum är min favoritplats på hela öland tror jag.
ett virrvarv av organiserat kaos med diktsamlingar, pocketböcker, pennor,
kritor, bilder och texter jag har gjort, tejprullar, släta stenar med historia, fotografier,
sotiga anteckningsböcker och väggarna runt omkring som agerar fristad åt
mina tankars kreativitet. 
 
det är inte synligt för någon annan, men mitt skrivbord är ett helt eget, ständigt
pulserande universum av sådant som skänker mig ro.

Kommentarer
Postat av: B.

Helskotta vad duktig du är! Jag vill också ha en sådan där fin bok, som på den sjunde bilden, som jag kan fylla med svarta bokstäver. Jag tror att du lever min dröm. Jag är kär i idén om skriva så mycket som du verkar göra. Det var länge sedan jag verkligen skrev. Det var på min skrivmaskin jag köpt på second hand.

Jättefint! Förstår att det är din favoritplats!

Svar: tack snälla! jag skriver kanske inte så mycket som du tror, men visst blir det en del. men jag längtar ut i världen nu! ville inte sitta fast i den här villan på en skruttig ö! haha.

åh skrivmaskin!! vad brukar du skriva för något?
puss
tyraelvira.blogg.se

2012-12-09 @ 19:38:57
URL: http://blommar.blogg.se
Postat av: B.

Jag skriver mest om det här gamla vanliga. Lite kärlek. Mycket känslor, när de svämmar över!

Åk du. Världen ger så himla mycket inspiration!

2012-12-20 @ 19:29:06
URL: http://blommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0