SÅ JÄVLA LYCKLIG

 
 
pictures found on tumblr

om mindre än två veckor händer någonting fantastiskt.
jag ska inom loppet av två dagar få se, höra, känna, NJUTA av musiken som
jag anser vara en del av mig.
 
jag ska se matt corby i lund. få ta del av en av de mest begåvade musikerna jag
vet. 
dagen efter ska jag se bon iver i köpenhamn. jag överdriver inte när jag säger
att min underläpp skälver just nu och att mina ögon tåras. att jag ska få se bon iver
är.. jag kan bara inte sätta ord på det.
 
ren magi.

Kommentarer
Postat av: Ullis

haha, jag ska också gå på båda de spelningarna!

Svar: yey!
tyraelvira.blogg.se

2012-10-23 @ 13:04:40
Postat av: Utanlikhet - Inte som alla andra.

Alltså musik är det bästa som finns! Man dör lyckodöden varje gång.

Svar: ELLER HUR! har mest sett små band, på festivaler och sånt. eller större också men ingenting ens i närheten av detta. åÅHÅHÅ
tyraelvira.blogg.se

2012-10-23 @ 21:25:18
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av: Ada

åh! jag ska också se Bon Iver i köpenhamn!!! ÄR så himla pepp jag dör

Svar: åh!! awesome!!!!! jag ska lyssna på bon iver konstant tills dess
tyraelvira.blogg.se

2012-10-23 @ 22:00:26
URL: http://nowanditsnowhere.tumblr.com
Postat av: Utanlikhet - Inte som alla andra.

SÅ himla fint! Hoppas att du får det fantastiskt!

Själv har jag upplevt det finaste året vad beträffar musik. Gavin Degraw två (!!) gånger, Kent, Winnerbäck, Melissa Horn, Krunegård, Thomas Stenström och snart Ron Pope. Mina absoluta favoriter <3

Svar: åh! vad fantastiskt! vilken lycka.
tyraelvira.blogg.se

2012-10-23 @ 22:29:57
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0