FREDAG

hur såg du ut för ett år sedan?
 
 
för exakt ett år sedan idag hade jag landat på svensk mark, flyttat hem till sverige igen efter
femton månader i tokyo. kramade ella hela dagen och åt keso.

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
"bah" eller "asså!" eller någonting annat som är lite pinsamt att ha i sitt ordförråd.

har du någon fobi?
inte som jag kan komma på. får dock en väldigt märklig känsla som på minner om rädsla när jag ser bilder eller föreställer mig enorma ting. som blåvalar, djupa hav eller rymden. i förrgår fick jag svindel när jag googlade bilder på redwood träd (...)

vilken är din pepplåt för tillfället?
den här; 

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
slötittat på big bang theory och tänkt på mat.
 

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
ja, tagit extra mod till mig och gjort någonting jag tror kommer gynna min framtid.

vad oroar du dig för?
framtiden brukar det vara. men just nu känns det ganska så lugnt på den fronten. 

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
oj.. räknas min nuvarande lärare, författaren stefan gurt? i så fall, stefan!

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
mitt inre känsloliv, det är alltid förvirrande och jag önskar jag kunde förstå mig på det i alla ibland. 

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?

såhär, på ett ungefär. tar alldeles för få nuförtiden. det är ju faktiskt väldigt kul att titta tillbaka på,

ändring!

 
 

har veckan varit bra än så länge?

absolut. den har varit relativt lugn men har fått gjort väldigt mycket ändå. igår hade jag en så mysigkväll med herman och idag ska jag äta popcorn, bara det.

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: tack så mycket!
Jag bara måste säga att jag fullkomligt ÄLSKAR din header!! SJUKT FIN!

Hoppas du har en fin kväll, kram!

Svar: men åh, TACK! vad glad jag blir <3
tyraelvira.blogg.se

2013-04-12 @ 21:31:40
URL: http://feliciakaiser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0