MYROR I BRALLAN

 
 
me, me, tumblr
 
jag har tusen myror i brallan, för att inte tala om i huvudet.
har alldeles för mycket tid här på öland. hela denna veckan har vi gått en hel dag. de övriga
dagarna har vi bara haft en halvtimmes lektion och sen.. nada. vi ska jobba med egna 
projekt och jag känner bara WÄÄÄÄÄÄ. jag behöver mer struktur för att kunna njuta av ledig tid,
jag behöver få känna mig utmanad och pressad för att kunna uppskatta att bara få sitta på 
häcken och göra ingenting.
 
jag KAN inte sitta och skriva flera timmar om dagen. det är inte min grej, jag har det inte inom
mig. jag skriver när det finns något att skriva. så jag skriver kanske en halvtimme om dagen.
ritar och lyssnar på musik.
gör yoga/läser om yoga sammanlagt två timmar om dagen. pluggar franska en timme om dagen.
går ut och går/cyklar någon gång i veckan. tittar på struntprogram på datorn.
jag blir galen. 
 
understimulans är vidrigt, det är som arga myror som kryper in under skinnet och får
mig att börja gråta utan anledning klockan ett, kvart över tre, kvart i sex och halv åtta. 
 
någon som har känner/känt likadant?

Kommentarer
Postat av: Julia

är samma för mig. uff
blir jätteledsen och gråter varje dag nästan.
gör schema!

Svar: usch, så jobbigt.ja det där med schema är kanske inte en helt dum idé! puss
tyraelvira.blogg.se

2013-01-10 @ 21:27:01
Postat av: Ewelina Jungmarker

åå vad fin!

Svar: tack!!
tyraelvira.blogg.se

2013-01-11 @ 21:55:42
URL: http://ewelinajungmarker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0