EN LUGN STUND

 
my picture
 
dimman låg svävande lätt över ån när jag körde över bron strax innan klockan sex imorse. 
nu masserar jag en öm nacke och sträcker ut ömma leder efter en dag på jobbet. solen skiner 
och allt skimrar i grönt men jag ligger i soffan framför tvn. nu är jag ledig i fyra dagar efter att ha 
jobbat sex, så tvn är efterlängtad. likaså mer sömn och tid att göra yoga.
har gått på två lektioner sen jag flyttade hem och jag älskar det. trots att det är nybörjarlektioner
och jag egentligen vill lära mig något lite mer avancerat.
jag inser mer och mer för varje dag att jag själv vill kunna lära ut yoga. 
vackert det där, med drömmar man har som formas och utvecklas med tiden.

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Bilden<3

2013-06-08 @ 00:41:22
URL: http://www.eruiel.blogspot.com
Postat av: anastasia

åh! kan du inte spela in en liten nybörjarvideo med ett par övningar och instruktioner då? jag hade gärna tittat och provat! :)

Svar: jo kanske det! :)
tyraelvira.blogg.se

2013-06-08 @ 22:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0