ETT HOTELL I KINA

 
 
denna ganska deppiga men på något vis melankoliskt vackra utsikten hade vi från vårt hotellrum
i peking. det var många gråa skyar och dystra byggnader.
 
 
men frukostbuffén däremot, kan fortfarande drömma om den. 
 
 
en kock stod och tog beställningar på omeletter och gjorde dem framför en. man kunde välja bland
ungefär alla tillbehör i hela världen.
 
 
 
 
gå här och lyfta på locken tog ungefär tio underbara minuter.
 
 
 
första tallriken (...)
 
 
drakfrukt! bara det här med att börja dagen med färska frukter. guld.
 
utsikten.
 
en morgon satte det sig en vilt främmande man vid vårt bort. han pratade över mig, till min mamma,
OM mig. han flörtade alltså till mig genom min mamma. det gick inte hem. 

Kommentarer
Postat av: Madame Petite Konstbohem

Ser helt underbart ut ju! Åh... flirtar alltså! Man får väl ta det som en komplimang! :)

2013-03-25 @ 21:39:48
URL: http://www.madamepetite.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fina bilder :)

Svar: tack!
tyraelvira.blogg.se

2013-03-25 @ 22:15:56
URL: http://rexe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0