TRE SAKER

 
våren är här. nästan i alla fall. nedanför köksfönstret spirar vårblommor och solen värmer
ansiktet när jag väntar utanför busskuren. nu blir det mörkt klockan sju istället för 
vid halv fyra och jag har en nykär känsla som spritter i bröstet.
 
 
jag fick ett infall tidigt imorse och bestämde mig för att göra en fem dagars detox. 
jag har fortfarande lite mörk vinter kvar inom mig och jag tror att detta är det bästa sättet att
bli kvitt det. hoppade på bussen med nästan pirr i magen och handlade med mig tre kassar hem.
börjar imorgon och hoppas på det bästa.
 
 
gjorde yoga för första gången på länge idag. var i och för sig och gjorde det med en 
grupp här på skolan förra veckan, men det är något speciellt att göra det själv.
tog mig tiden att varva ner, mediterade en stund och fick verkligen igång blodcirkulationen.
min kropp har tackat mig hela dagen. 
 
alla bilder är hittade på pinterest

Kommentarer
Postat av: Christina

Vi har vår här med varm sol, snö och is som smälter och en massa tussilagos som börjar krypa fram :)
Hoppas det går bra med detoxen och vinterkylan lämnar dig :)

Svar: visst är det underbart! tack snälla du :)
tyraelvira.blogg.se

2013-03-12 @ 19:24:34
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.no
Postat av: ourlittlefacory

så fint!

2013-03-16 @ 10:29:53
URL: http://ourlittlefactory.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Vilka härliga bilder! Underbart med solen som värmer gott mot ansiktet. Och skönt med yogan, hoppas detoxen går bra!=)

Svar: tack snälla!
tyraelvira.blogg.se

2013-03-16 @ 18:18:34
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0