EN LÖRDAG I AUGUSTI

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
my pictures ©
 

jag är så lyckligt lottad. jag har en så fin familj. de ingifta, de nya, de som har hängt

med länge, de jag träffar sällan och de jag träffar varje dag. 

 

igår var vi bjudna till god mat, musik och vin i ett åh så fint renoverat hus.

små skatter i varje hörn och instrument

som alla ville testa. jag låg och tog igen mig i soffan bredvid pappa efter att ha jobbat sen

klockan fem på morgonen

när han helt plötsligt fick tag på en trombon som han glatt blåste i..

utöver det så spelades det piano, det sjöngs och bjöds på vanilla chai.

en sån eftermiddag som ligger kvar i bröstet ett bra tag.

 

/08-18.13

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0