ZOO

fredag idag. förstår ingenting. tiden?

 

skolan idag var fin. shit vad vi går fort fram alltså. det gäller att hänga med och inte slacka alls. annars är det kört.

 

jag, kaja, emma och wilma åt bento på skolan innan vi bestämde oss för att gå in till shinjuku och sen hitta något ställe att sätta oss på och fika.

tror vi ägnade 15minuter minst för att försöka förstå hur man skulle ta hissen för att komma upp till starbucks.

så vi gick någon annanstans istället som visade sig vara världens bästa idé.

vi hamnade på ett café som var hur mysigt som helst. de hade inrett det så att man fick en känsla av att sitta utomhus. hängmattor, utomhusmöbler och stora växter. drack världens godaste te och pratade i ett par timmar. fint.

 

sen drog tre av oss till forever 21. det måste dröja innan jag gör det igen alltså. det är inge bra. fyra våningar och 2,5 timme senare kom vi ut, störtlyckliga.

när vi skildes åt på shinjukustation var det redan mörkt ute och jag hemåt. åt nere på hörnet som jag brukar.

alla som jobbar där ropar välkommen i kör så fort någon kommer in. typ 5 stycken. jättehögt. fint tycker jag.

 

imorgon ska alla i klassen träffas i shin-okubo. vart det leder därifrån får vi se, men jag tror det kan bli awesome.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha jäävlar vad lyckliga vi var! spec kaja haha. no more! ..tills nästa månad iaf... :P

2011-01-22 @ 01:08:26
URL: http://msfriskylady.blogg.se/
Postat av: linnnnnea

hej. jag råkade hamna på din blogg och har snabbt blivit kär, den är så fin. och dina bilder är så fina. det stör mig att dina bilder på en toalett är mycket finare än mina bilder där jag verkligen kämpar för att få till något coolt.

men hur gör du? hur får du till sånt fint ljus?



kthxbai.

2011-01-23 @ 14:50:02
Postat av: tyraelvira

sv: åh. tack som fan. vad fint av dig! kul att du tycker om det jag gör.

jag gör inte så mycket mer än att planerar bilden och sen om det behövs så ändrar jag färgtonerna lite i photoshop eller lägger på ett litet filter!

puss

2011-01-23 @ 14:57:39
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Postat av: emilie

hej hej hej!!!!

jag ska åka till tokyo i april och undrar jättemycket på vilken adress forever 21 ligger!!! :)

2011-01-26 @ 19:51:56
URL: http://tjaemilie.devote.se
Postat av: emilie

hej hej hej!!!!

jag ska åka till tokyo i april och undrar jättemycket på vilken adress forever 21 ligger!!! :)

2011-01-26 @ 19:52:38
URL: http://tjaemilie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0